+90 216 415 94 94
Sosyal Medya Hesaplarımız

Market Dizayn

Anasayfa » Market Dizayn

Market Dizaynı - Tasarımı

Market açmak mı istiyorsunuz?

Telefonumuz 0216 415 9494. Market dizaynı için bizi arayın, gelelim, keşif yapalım, projenizi çizelim, üretimini ve montajını yapalım.

Market dizaynı neden önemlidir:

Büyük, küçük market ya da süpermarket, hipermarket, hangisi olursa olsun, market açmaya karar veren bir yatırımcının bir sonraki önceliği market dizaynı yapan firmalar aramak ve bu firmayla birlikte açacağı marketin dizaynının nasıl olacağını bilmektir. Market dizaynı, reyon tasarımı o kadar çok önemlidir ki, marketinizin, müşterinin gözündeki algısına ve müşterinin karar alma sürecindeki duygularına etki eder.

Show Market Market Dizayn

Beta Dizayn olarak biz, bu karar alma sürecinizde market dizaynı konusunda en iyi tasarımlarımızla sizlerin yanınızdayız. Perakende ve mağazacılık sektöründe manav reyonundan raf sistemlerine kadar mağaza ve market dizaynı ile kurulumu hizmetlerinde tasarımın olduğu her yerdeyiz. Market düzeni nasıl yapılır, market dizaynı nasıl olmalı sorularına imalat gücümüzle cevap oluyoruz.

Perakende sektöründeki tecrübemizi, üretim gücümüzle de birleştirerek, tasarım ve 3D çizim desteğiyle birlikte sizlere  hizmet vermekteyiz.

Manav reyonu, unlu mamul bölümü, ekmek reyonu, kuru yemiş reyonu, bakliyat ve baharat reyonu, orta teşhir stantları, tavan ve duvar dekorları, metal raf sistemleri, ahşap raf ve üniteleri, soğutma sistemleri ve soğuk-sıcak dolap sistemleri, sütlük ve şişe soğutucu dolapları, kasap ve şarküteri reyonu, market ekipmanları gibi bölümlerin üretimi, tedariki ve kurulumunda hizmet vermekteyiz.

Market Dizaynı ve diğer çalışmalarımızın videolarını Youtube kanalımızdan izleyebilirsiniz.

Market açmayı düşünüyorsanız ya da var olan marketinizde değişiklikler istiyorsanız bizi arayabilirsiniz. Size karar alma sürecinizde yardımcı olmayı çok isteriz. Market dizaynında üretim gücümüz ve tasarım ekibimizle, işinde uzman çalışanlarımızla marketinizin kurulum sürecinde en güzel market dizaynı ve en uygun fiyatlarla hizmetinizdeyiz. Alan kullanımı ve verimlilik artırıcı yerleşim planı ile proje çizimi, 3d çizim desteği ve imalat sürecinden sonra kurulum-montaj hizmetiyle anahtar teslim de hizmet vermekteyiz.

Market tasarımı nasıl olmalı?

​Mağaza düzeni tasarımları birbirini etkileyen birçok önemli detaydan oluşur ve bir market tasarlarken en çok dikkat edilen nokta doğru bir mağaza düzeni planlamasıdır. Hem raflara ayrılan alan hem de bir bütün olarak verimli bir alan paylaşımının tüketici davranışı üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabileceği ve tüketici memnuniyetine yol açacağı bilinmektedir.
Görünüşte birbirleri ile ve proje ile alakalı olmayan çeşitli dış faktörlerin de incelenmesi ve analiz edilmesi gereken teknik, pazarlama, sosyal ve psikolojik yönler de vardır. Hepsi proje verimliliğini etkileyen ve doğru analizle sonucu optimize edebilen önemli faktörlerdir.

Market projesinde market reyon dağılımı ve dizilişi

Show Market Market DizaynDoğru bir market tasarımının amacı, satışları en üst seviyeye çıkarmak için marketin içindeki yerleşim organizasyonunu her açıdan optimize etmektir.

Bu nedenle, tüketici alışkanlıklarını doğru anlamak, bunu yorumlayarak ürün satışları ve müşteri algıları üzerindeki olumlu etkileri olabilecek tasarım seçeneklerini pratikte uygulamak gerekir.
Market yerleşim şeklinin alışveriş sırasında insanların davranışlarını da büyük ölçüde etkilediği bilinmektedir.
Market düzeninin olumlu bir alışveriş atmosferine katkıda bulunması sayesinde, müşteriyi markette kalma süresini uzatmaya davet etmek ve ‘içgüdüsel satın alımlar’ olarak adlandırılan planlanmamış satın almayı teşvik etmek önemlidir.
Mevcut perakendecilikte, günümüzde kullanılan dört yaygın geleneksel yerleşim tipi vardır:

  • Izgara düzeni yerleşimi
  • Ada düzeni yerleşimi
  • Yarış pisti (veya döngü) düzeni yerleşimi
  • Yarış pisti (veya döngü) düzeni yerleşimi
  • Serbest akış düzeni yerleşimi

Raf sıraları arasındaki koridor genişliği ile ilgili olarak, müşterilerin aşırı kalabalıklaşma durumunda bile ürün önünde durmalarına ve dikkat etmelerine olanak sağlayan yeterli boşluğu düşünmek gerekir. Örneğin alışveriş arabalarıyla reyon arasında iki müşteri dururken, bu iki arabanın arasında kalan boşluktan da bir alışveriş arabasıyla başka bir müşterinin geçebilmesi en ideal ölçüdeki boşluklardır. Ürün çeşitliliği, müşteri yoğunluk seviyesi ve planlamaya göre bu boşluklar minimum seviyede tutulabilir.

Unutmayınız ki, bir çok etken göz önünde bulundurularak en doğru market yerleşim projenin çizilmesi, çözüme giden doğru başlangıç demektir.  Market dizaynı için bizi aramadan karar vermeyiniz.

Değerlendir
[Toplam: 10 Ortalama: 4.7]

Market Dizaynı Örnekleri

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 2 YORUM

  1. Ismail dedi ki:

    Merhaba , yurt disina hizmetiniz var mi ?

    1. betadizayn dedi ki:

      Merhaba İsmail bey,
      Yurt dışına da hizmetimiz var.
      Sizinle irtibat kuracak satış temsilcimizin bilgilerini iletmiş olduğunuz mail adresine gönderdik.
      Bize mail adresimizden veya 02164159494 numaralı telefonumuzdan da ulaşarak telefon bilginizi paylaşırsanız sizi en kısa sürede arayıp detaylı bilgilendirme yapabiliriz.
      Saygılarımızla.

BİR YORUM YAZIN

Bu konu hakkındaki görüşünüzü belirtmek ister misiniz?

Yazmak için tıklayın
1
Yardımcı olabilir miyiz?
Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Bizi arayabilirsiniz 📞+90 532 6261064
Veya yazmak için tıklayabilirsiniz 👇